Aga see on...

Eks ma kirjutan siis blogi, kuna facebooki mu uus ja armas netipulk mind ju ei lase...värd.

Nonoh, tiba aega on möödas me viimasest kohtumisest, siin küberkeskkonnas, mu armas lugeja. Sellesse aega on jõudnud üritused, millest osavõtmist ma endast kunagi uskunud poleks, kui need juba tehtud poleks, ehk Piibe oli playboxi õhtujuht, wohoo, see nii lamp, sest see oli nii ammu. Siis on mul palju olnud kurb tuju, praegu on ka. Midagi nagu poleks halvasti, aga hinges on kurb. 2. detsembri värk. Siis oli periood, kus Solaris oli kodu ja filmid elu e Just Film. Nüüd tuleb veel kurvem tuju, sest seegi oli jube vahva ja nagu ka kõik muu, ammu möödas. Söönud olen vahepeal hästi. Täna oli menüüs ohgfkdbghjr, kui hea lõhe. GIMME GIMME MOAARR.
Kogu tekst on meenutanud 5. või hullemal juhul 4. klassi õpilast. EI HOOLI!
Glutafektiga liiguvad asjad positiivses joones, mis on sõnukirjeldamatult vahva, sest ma juba nii ootan, et saaks kuskil muhedas urkas musitseerida.
Kitarris läheb prolt, pole hullu, et iga tund lahkun ma tundega- MA OLEN JU MUUSIKA SÜVAÕPPES 9 AASTAT ÕPPINUD, KUIDAS MA SEDA EI TEADNUD???
Väitlus on ka üks vahva asi siin elus, alati piidlen teisipäeviti kella, et see juba 4 saaks.
Ma tahan lihtsalt aega veidi kiiremini liikuma panna, kuigi see teeb seda juba praegu ulme kiirusel. Ma pole kunagi eriti osav olnud hetke nautimises. Ma isegi ei tea mis aega ma siis tahaksin..
22.22 magasin ka maha..
Jube head muusikat olen ka leidnud, mis on alati tõeline õnn ja seda kohe tõsiselt! Ma olen enda üle uhke, et ma kuulan just sellist muusikat nagu ma kuulan, sest see on hea ja kui SA nii ei arva, siis sa oled imelik. Islandil on üldse nii imelised bändid ja inimesed ja õhkkond ja..mis värk on, ma pole seal ju käinudki..
SEE SIIN ON HEA JA ISLAND JA SULLE SEE MEELDIB

Friday, December 2, 2011

Post a Comment