oli hea..vist

Asi on lihtne- ühes tulbas miinused, teises plussid.

+

*Glutafekti tõus fööniksina
tuhast(lul)
*Taasavatud blogi, mida ma
ei viitsi ülearu tihti avada.
*Malev
*Paar inimest, kes said väga
headeks sõpradeks
*Jõud, et ikka 1.sept end kooli vedada
*Asjad, mida pole varem kogetud(see, et
sai uusi asju kogeda on vahva, osad nendest
polnud just iseenesest meeliülendavad)
*Playbox
*Kitarri õppimine
*Enamvähem aimduse omamine, mida ja kuhu õppima
minna.
*Hea söök(Kompott, boheem)
* Just Film

-

*Robi surm
*20.august
*10.klass
*Oi, kui paljudel rohkematel üritustel
ja kontsertitel ma oleks tahtnud käia.
*Osade (endiste) lähedaste isikute
väga kaugeks jäämine.




Kindlasti on neid sündmusi palju rohkem, aga mu vanuri aju ei suuda rohkem tuvastada hetkel. Plusse tuli kuskil poole rohkem, mis on ju ainult positiivne ja miinuseid oligi palju raskem meenutada ehk ma loodan, et kõik need miinuspoole sündmused lahkuvad mu meeltest ruttu ja 2012 tuleb ilus ja hea nii teile, kui mulle ja täiesti maailmalõpu vaba!

Friday, December 30, 2011

Post a Comment